Morgonen

Det är galet hur skönt det är att snooza på morgonen.. Man känner ju sig så slapp som snoozar och snoozar trots att man kvällen innan bestämt att man ska upp tidigt. Men äsch, lika bra att passa på nu när man "kan" :-)

Jag kom upp tidigt ialf, trots snoozandet! Hämtades upp av pappa så åkte vi iväg för en längre promenad med hundarna. Hoppas på att dom är riktigt utmattade nu, så länge som vi lekte "sök" ;-)  Efter kanske 2(?) timmar så var vi klara och körde hemåt. Tror att vi alla 4 var nöjda med den lilla utflykten. Hösten går an så länge solen skiner och träden är så fint gula och röda ;-) Men snart kommer väl rusket..

Att jag kom hem till en pojkvän som inte ens var klar med sin frukost är en annan femma.. ;-)


Kommentarer
Postat av: emmelist

ja jag är alldeles nykär idag - i ett par skor! haha :D älskar dom!



jo dom e lite dyr... 799kr :)

2010-10-12 @ 17:43:02
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

SVAR: Oj jag har faktiskt ingen aning om vart muggen är ifrån.. :( Men visst är den fin hihi (A)

2010-10-12 @ 18:32:06
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0