London! ♥

Herregud vad det rycker i London-nerven när jag läser om alla som precis varit/ÄR/snart ska åka till LONDON. Jag vill meeed, nununu. April kunde inte vara längre bort känns det nu. En bloggare jag följer va där förra veckan, en annan bloggare jag följer är där NU, syrran åker på tisdag, pratade med en bekant som åker i December. London-abstinens här alltså. Det var verkligen så sjukt kul. T.o.m skräckavdelningen på madame tussaud va kul trots att jag kände grov dödsångest just då.. ;-) Shoppingen, vårat mathak "The Diner", den goa hotellfrukosten, att följa engelska nyheter varje dag.. Att inse att de visas EXAKT lika mycket Funniest videos, How I Met Your Mother, Vänner och Scrubs i England som det gör hemma ;-) Och mitt älskade Dorothy Perkins.. Snart kommer jag tillbaka! Och Brittan DVD'n och de planscher som jag höll i men DUMT (dumtdumtdumt!) la tillbaka, snart kommer jag för att hämta er! Det gäller dig också, I ♥ London-tshirten (man måste ju få va über-turistig)..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0