Hårfunderingar..

Har länge velat ljusa upp håret trots att jag tycker att mörkbrunt är som mest "jag". Lär väl alltid återvända till just brunt, men det är ju kul att prova lite olika stilar då och då :-)

Är det något jag är svag för i hårväg så är det honungs/kola-färgade slingor BLANDAT med riktigt blonda slingor, oj oj vad fint jag tycker det är. Så jag har googlat som en tok för att hitta nån vars hår är så som jag vill ha.. och vips så hittade jag en tösabit som har haft en exakt sån färg som jag vill ha!





Nicole Richie a'la 2007/2008 (?)

Vet inte när jag får tummen ur och faktiskt ändrar om kaluffsen på huvudet, men snart hoppas jag. Jag utgår ifrån att mitt inte kommer se lika glamouröst och vackert ut som hennes svall, men det är bra att ha en mall att utgå ifrån ;-)


Kommentarer
Postat av: Pojk

Kommer passa dig kanon.. tesammans me snelugg ;)

2010-10-13 @ 21:32:16
Postat av: Lisen

Vet inte om jag köper det där med snelugg, men vi får se ;-) Puss pojk!

2010-10-14 @ 12:35:35
URL: http://dliisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0